1a December


Var precis tvungen att extra checka i allmenackan att det verkligen var 1a December, och det var det. Alltså det är 1a December men jag ser inga vackra kristall flingor som faller från himlen mot marken. Jag ser ingen snö som jag kan hoppa på eller rulla runt i. Vad fan jag blir faktiskt lite besviken, jag som vill ha fin vit snö.. Nu är det inte långt kvar tills julafton och inte så långt kvar tills jag blir hela 19 år heller. Ni vet dagen innan nyår, då fyller jag år. Den 30e December. Sitter och lyssnar på Patti Smith och jag bara ryser, jag tittar på höger armen och håret har bokstavligt talat rest sig..   Patti Smith's "Because the Night"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0