Backstreet boys


Måste ju medge att jag är innerligt avundsjuk på Ceevan & Lisa för dom ska nämligen se världens finaste grabbar, alltså Backstreet Boys! Jag skulle gått tillsammans med dessa två flickor och vara världens fnissigaste tjej men jag hade no cash när vi skulle beställa biljetterna. Så jävla surt sa räven. Ceevan, jag hoppas att du ringer mig under konsertens gång och överraskar mig med en låt, jag är ju trots allt sjuka tjejen fortfarande och behöver lite uppigning. Vad skulle kunna vara mer rätt än Backstreet boys i mobiltelefon då?
Nej exakt, inget går upp emot en liten dos BSB!



Önsknings låtar som jag gärna vill höra när du ringer mig Ceevan:

1. Get down
2. The call!!!!!!!
3. As long as you love me
4. show me the meaning of being lonely





PUSS!


Kommentarer
Postat av: caroline

så jävla sexig bild. kan nog fixa the call, för den vet jag att dom spelar. dock i någon dålig version, men ÄNDÅ!!!

2009-12-04 @ 15:25:01
URL: http://ceevan.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Så jävla intensiv blick alltså! JA!!! Visste att du skulle nappa på The call! puss

2009-12-04 @ 15:26:22
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0