& dem sista klapparna läggs i tomtesäcken


Julklapps stressen är över. Så jävla skönt. Tycker ändå om att stressa upp mig själv lite extra och vara så där sen med att handla julklappar, får faktiskt en skönare jul feeling i hela kroppen då. Så idag har jag flängt runt och blivit irriterad på människor som går sakta som sköldpaddor. VAD FAN, det är liksom bara två fjuttiga dagar kvar tills det är julafton! Helt sjukt.


Pappa: Fan, du blir så jobbig och stissig såhär under juletid.
Jag: Haha, nej det blir jag inte alls!
Pappa: Jo, det blir du. Du är alldeles stissig och nyfiken hela tiden!
Jag: Vad fan.. Det är ju faktiskt två dagar kvar till julafton, och du..
Jag har nog fått det ifrån dig. Du blir också stissig och nyfiken kring julen!
Pappa: Nej, hehe......

-

Mamma: Jag vill ha en sån där box-in-a-bag!
Jag: Vänta.. HAHA, box-in-a-bag?
Mamma: Öh.. HAHA Jag menade bag-in-a-box!
Jag: HAHAH

Åh jag har så fina föräldrar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0