Happy-B-day-Kiddo!


Om några minuter ska jag och min far hoppa in i bilen och färdas iväg till enhörna där min farbror Urban bor. Det är nämligen så att det är min farbrors dag idag: Hela 50 barrar fyller han idag, jag vill passa på att gratulera och hurra: Hipp hipp HURRA, hipp hipp, HURRA, hipp hipp HURRA! 

Det blir till att fira Urban med hela stora tjocka släkten och *trummvirvel* äta smörgåstårta i mängder! Hehe älskar verkligen smörgåstårta och det är ju enbart vid sådana här tillfällen man faktiskt äter det! Jag skall äta så pass mycket att byxknappen faktiskt skjuts iväg från byxorna, jag skall alltså äta mig dödsmätt! Och jag lovar, jag menar det verkligen! Byebye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0