Happy gilmore


Nu är jag ny solad, ny äten, ny färgad i håret och ny färgad på naglarna!
Håret vart hel nice, förutom vid hårfästet precis vid pannan, där är det verkligen ill rött.
Ska gå till Lotta imorgon och kolla om hon kan slänga i en brun färg precis vid hårfästet,
så att jag slipper ha en ill röd fläck, inte så fint när man har mittbena liksom..

Beställde hem pizza. Jag, pappa och Johan. Det var verkligen as gott!
Ny solad, man ser att jag har fått lite färg = jag är inte längre likblek.
Ny målade naglar, fan alltså man faller alltid tillbaka till rött. Rött är rätt!

Nu tittar jag och Johan på HAPPY GILMORE som är en sjukt bra film, haha.
Undrar hur många gånger jag sett den alltså, aja det kan ju tydligen inte bli för många gånger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0