Housewives

Det här desperata hemmafruar avsnittet var helt jävla crazy alltså! Jag vart: Rädd, ledsen, glad, skrattfärdig, gråtfärdig & irriterad. Fyfan vilket bra avsnitt, lätt det fetaste avsnittet ever inom tv-seriernas värld må jag säga! Åh jag kommer go nuts över att jag måste vänta ända fram tills våren igen innan jag får se nästa avsnitt.. Men å andra sidan, visst låter det underbart när dem säger att nästa säsong kommer till våren? Med andra ord så är det faktiskt inte så pass lång tid kvar innan solen börjar lysa igen och värmer våra frysna kroppar.
(Och inte heller så himla lång tid kvar tills dem börjar sända de nya avsnitten! Happyface!!!)




Kommentarer
Postat av: Lisa

ååhh, jag veet! jag ÄLSKAR de desperata hemmafruarna! och det senaste avsnittet, MMMM!

2009-12-10 @ 22:34:46
URL: http://solinalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0