I <3 Söndag


Jag har haft en alldeles perfekt söndag. En sån där söndag som man önskar att man alltid har när tiden är inne, söndagar är inte riktigt min starka sida om jag säger så. Vaknade, frukost, TV, sängen, fixa mig för att sedan äta middag hos farmor med la famila. Älskar att äta middag hos farmor, hon gör världens godaste mat alltså! STORT + till sötaste farmor som serverar sjukt god mat! Det är så himla mysigt att sitta där tillsammans med familjen och äta mat på uråldriga tallrikar, knäckebröd som serveras till maten & en nubbe såklart! Jag drack dock ingen nubbe, en sån där explorer nubbe till husmanskost är inte riktigt min grej va.
Nu blir det popcorn, cocoa cola & mys i soffan med min pojkvän!  Hole - Dying (Kurt Tribute)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0