Olivia hemtjänst


Herremingud. Har inte varit aktiv vid datorn överhuvudtaget sedan i fredags. Då jag började på mitt nya jobb, Olivia hemtjänst. Jag trvis så sjukt bra alltså! Har jobbat: Fredag, söndag & nu idag som är måndag. Imorgon jobbar jag igen från 08:30-14:00 alltså är det en väldigt lugn dag. Annars är tiderna: 07:45-16:15.

Idag fick jag förövrig mina papper på att jag är anställd. HELL YEAHS! Håller på att laga mat just nu, är enormt hungrig det är sådär att magen till och med kurrar. Nu = Mat!

BTW, jag är totalt överlycklig över detta underbara väder. ÄNTLIGEN faller snön mot marken, det tackar jag snö gudarna för! Någon som vill åka pulka med mig eller? SKOJJAR INTE!

Kommentarer
Postat av: EVELYN

JAG ÄR LÄTT PÅ ATT ÅKA PULKA!!

2009-12-14 @ 20:37:37
URL: http://evelynevelyn.blogg.se/
Postat av: Madeleine

PERFEKT!!! RING MIG SÅ KÖR VI!

2009-12-15 @ 15:58:16
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0