Red Beech


Nä, nu ska jag ta mig en prommenad hem till mina kära föräldrar, det skall busas&mysas med mina vackra katter!
Tänkte äta lunch hemma hos mor&far som kommer att bestå utav: Pasta, tonfisk, avocado, tomat, keso & citron!
Jag tänkte lägga mig en stund i solariet och sola i några minuter och sist men inte minst så tänkte jag färga håret.

Låg och funderade en lång stund igår natt innan jag kunde somna om jag hade kvar röd hårfärg hemma eller inte.. Var tvungen att springa upp och kolla and yes mam, ett paket Viva 655 Red Beech hade jag alltså kvar! Älskar när håret skimrar i röd/brunt så jag tänkte slinga håret lite, alltså inte färga hela håret!
Så några slingor här och där får det bli, hoppas hoppas hoppas att detta kommer bli nice!

Min kusins mor är hårfrisörska så jag får alltid super bra grejer till håret utav henne och sist så fick jag en tub som ger färg och inpackning på samma gång. Håret blir alltså lika lent som den lenaste baby rumpan och får ett fint schimer! Jag har färgen: 513 Kastanie intensiv. Den ger alltså en fin brun färg med inslag av rött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0