Snow hey oh


*Håller* verkligen tummarna över att det skall vara ett vackert vitt täcke på marken som är fullt av underbara små kristall snöflingor imorgon bitti när jag vaknar. Jag känner att oddsen faktiskt kanske är lite på min sida. Det ser ju faktiskt ganska brutalt ut när jag tittar ut genom fönstret. Det är sådär mycket rost på bilarna så att man faktiskt måste ställa sig att skrapa bort det, asfalten ser is hal ut och jag hoppas hoppas hoppas, jag verkligen hoppas på snö imorgon bitti när jag vaknar. Jag skulle grabba tag i pulkan i första hugg och vara ute i backen på en sekund, före alla små kids, jag skulle köra omkull varenda en, just för att jag älskar det.
Åh jag skulle bli så himla glad typ gladaste tjejen i stan! (skulle inte vara så brutal dock.)

Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Privately divided by a world so undecided
And there's nowhere to go
In between the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks
Will be concealed and there is nowhere to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0