The black and dirty dress

Idag har varit en fullspäckad dag. Vi har slirat runt i både Skärholmens köpcenter och inne på IKEA! I Skärholmen hittade jag min nyårs dress. Fast jag är ju faktiskt lite coolare än er så jag skippar kort kort och kör all in på en klänning som når ända ner till tårna. Om ni frågar mig så är det faktiskt det enda rätta att ha på sig. Jävligt snyggt alltså. Dressen vart min för endast 200 riksdaler! Jublar och *High fivar* lite med mig själv faktiskt..
Handlade behövliga grejer på IKEA, allt som allt gick på 162 riksdaler och jag är nöjd! Fick en för tidig födelsedags present också utav min pojkvän Johan, ett knä-dator-bord ifrån IKEA som var så jävla perfekt nu när jag har en liten mini laptop liksom! TACK Johan! <3

Ps. Har haft en sjukt bra Jul! Har mina bästa att tacka för det, familjen alltså! Tänkte ta att skriva lite om Julafton och slänga upp lite bilder vid ett senare tillfälle.. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0