Unga vuxna


Idag klockan 11:00 skulle jag alltså ha varit hos unga vuxna för rutin koll. Jag ringde 10:12 och avbokade detta möte, jag var ju mer eller mindre tvungen. Jag skall på arbetsintervju idag klockan 12:00 och känner att jag kanske vill vara lite förberedd och inte ha så många tankar i huvudet och bollar i luften. Känner att jag hade blivit ganska virrig..
Jag gjorde alltså ett bra val! Eller gjorde jag verkligen det?

Receptionisten sa att dem skulle skicka en räkning till mig eftersom att jag avbokade detta möte 45 minuter innan, man är tvungen att avboka minst 4!!! timmar innan utan att det skall kosta något. Men helt ärligt talat så hade jag faktiskt inte en blekaste om detta, och receptionist damen var nog världens sötaste och sa: ''Men du, eftersom att du inte hade en aning om detta så skickar vi ingen räkning då, men nu vet du det tills nästa gång!'' Jag verkligen bugar och bockar och tackar receptionisten, Du gjorde min dag!

Nu skall jag äta ägg och knäckebröd och peppa inför arbetsintervjun! Ett problem..
Har dock inte någon koll på vart kontoret ligger. HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0