Counting

Ok, det är 14 dagar kvar tills det händer. Det där som är allsmäktigt och helt ofattbart. Placebo anländer till Stockholm Annexet och entrar scenen. Jag har en biljett, jag kommer vara där. Jag kommer att vara där mitt i publikhavet. Jag kommer förtillfället att vara i samma rum som Brian Molko, Stefan Olsdal & Steve Forrest. Jag kommer att skrika ur mig mina lungor, jag kommer att hyperventilera och ha gråten i halsen och tårar som bara sprutar som jag inte kommer att kunda hejda. Jag ska äntligen om 14 fåniga dagar få se det bandet som har varit mina Gudar, det bandet som jag har lyssnat på sedan jag gick i årskurs 7. För mig är det verkligen helt jävla ofattbart. Det är ofattbart..


Kommentarer
Postat av: EVELYN

14 DAGAR!!! :D:D

DÅ JÄVLAR!!!!

2009-10-30 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0