Doctor, doctor please..

Jag ska nog börja gå till läkaren en halvtimme senare än vad som är bestämt för som vanligt var dem försenade. 45 minuter försenade till och med! Jag satt i deras vänt rum och gjorde ingenting. Eller ok, jag läste en tidning som var ifrån mars 2008. Väldigt bra uppdatering! Or not.. Blev inget jobb pga att läkaren var försenad!!!!! :@ (Arg gubbe)


Inhandlade en as cool jacka som jag har suktat efter ganska länge & en liten hand väska.
Vi bara ÄR tillägnade för varandra, så att säga!




Väskan kommer ifrån MQ, märket;
PARIS KATE & I






Jackan kommer ifrån H&M!

Jackan och väskan är köpt på REA allt som allt blev alltså 400 pix! Ja, jag är en nöjd flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0