The last day ever with, Eastmansinstitutet.

Glömde bort att skriva mer igår. Men vadå, who cares? Sista besöket på Eastmansinstitutet har anlänt. Nu 5 år senare så såg allting väldigt fint ut, och mitt käkben började växa till sig väldigt, väldigt fint. För er som inte hade en aning om det så hade jag en cysta i vänster käkben den hade blivit så pass stor att den hade tryckt min visdomstand åt sidan så att den nästan var under örat. Det vart alltså a verry big operation och jag såg ut som en pingisboll 5 dagar efteråt, men det var det värt! Det var 50% chans att den var godartad och 50% att den var elakartad. Nu 5 år senare så visade det sig att dem ena 50% var godartad, MEN.... Alltid det här med ett men i en mening.. Men den kan komma tillbaka.. Jag håller tummarna sten hårt över att den aldrig någonsin mer kommer tillbaka, för det värsta är att om den ligger och klämmer på en nerv så kan faktiskt halva mitt ansikte bli förlamat.
Anyways så var det ganska jobbigt att ta farväl, vadå. Doktorn har ju liksom följt med mig och sett mig åldras, var ju där typ 2 gånger per år i 5 år. Vi kramades och jag fällde en tår, eller ok 5 då.

Jag gick stolt vidare, sorgsen och med gråten i halsen men ändå överlycklig över att allting har gått så jävla bra!
Att strosa runt i stan själv är så himla underbart. Jag har kommit på att man hinner faktiskt göra alla ärenden på stan om man faktiskt går helt själv och utan en vän. Kan vara sjukt tråkigt ibland, men jag hann faktiskt göra allt det där som jag skulle göra, helt själv! Kan säga att det hade jag verkligen aldrig hunnit om jag hade haft med mig tillexempelt Vern. Ta inte illa upp. You know I love you!

Köpte äntligen ett Guldigt nagelack, jag som har letat som en tok och nästan slitit av mig håret. Jag hittade det äntligen till slut!

Köpte två vodoo-dockor, ni vet såna där vododockor som ger en tur i livet. En till mig och en till min älskade mor. Fick ett sms utav mamma imorse: ''Hej gullungen min :) Tack för dockan, vad häftigt! Jag tycker den är söt! Kram mamma'' Med världens största leende på läpparna över att jag gett min mamma någonting alldeles utmärkt!
(Ja, jag tror på vodoo-dockor! Jag tror på väldigt mycket mer också..)


Baby mötte upp mig vid Åhlens city och vi sprang iväg till Buttericks för att hitta det vi ska spöka ut oss med på hallooween! Jag köpte svart hårspray, vit sminkning till ansiktet & lösögonfransar som jag ska ha på hallooween/inflyttningsfesten! Mer får ni inte veta om vad jag ska ha på mig och vad jag ska vara! Det kommer i alla fall bli KING!




Nu ska jag steka ägg och äta en väldigt god frukost. Senare bär det av till jobbet! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0