I've got some work to do..

Rajja & Jag!

 

 

Jag fick ett samtal idag av denna tjej, Rajja alltså.. Det var roliga nyheter. Det är nämligen så att hon fick två biljetter av Katja som skulle åka på sweden rock kryssningen som är nu på torsdag till fredag, Katja kunde inte åka. Katja gav alltså bort hennes biljetter GRATIS till Rajja så att hon kan få åka med en vän..

 

Och gissa vad?

 

 

RAJJA BJÖD MED MIG HELT JÄVLA GRATIS TILL ATT FÖLJA MED PÅ SWEDEN ROCK KRYSSNINGEN!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA HAPPY FACE SÅ ATT NI INTE ANAR DET! VI SKA BO I EN STOR HYTT, MED DUBBELSÄNG SOM KOSTADE 1600 HAHAHA SLÅ DEN DU! :* (Biljetterna var slut när jag och min man skulle boka.. Så det var en ren jävla tur att man har en underbar vän som bjuder med mig gratis!) SMASHING!!! <3

 

 

 

 

 

Jobbet gick suveränt idag, är jättenöjd själv med min insats faktiskt! Jag ska jobba imorgon igen, ser verkligen fram emot det! Som det ser ut nu och som det känns så tror jag att jag kommer att få stanna kvar!! Det går bra nu kompis det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0