Mother's birthday

telefon samtal.

Jag: Vad e det för dag idag? Vad e det för dag idag? Jo det är mammas födelsedag, jo det är mammas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!!
Mamma: Hahah åh tack gumman! Vad glad jag blev nu!
Jag: Grattis! Jag har ett paket till dig som ligger och väntar..
Mamma: ÅH! Ett paket!

och ungefär sådär fortsatte det.. mitt födelsedags samtal till världens bästa mamma!
Hoppas att du får den mest underbara dag som du förtjänar att ha!
JAG ÄLSKAR DIG!!!!!! Du är bäst!!!

Gammal bild på Min mor&mig! Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Lena hällbom

Hej,



Börjar gråta när jag läser detta, jag håller med dig, vilken underbar Mamma du har och sååå..Vacker!

2009-10-15 @ 16:58:54
Postat av: Madde

Åh, vad du är gullig faster Lena! Jag blir rörd, hihi :)

2009-10-16 @ 12:23:35
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/
Postat av: ethetht

SÅ JÄVLA SNYGG MORSAN! :DD // CHRIS

2009-10-17 @ 01:50:36
Postat av: Madde

VISST ÄR HON!?!?! :D Helt sjukt vilken snygg morsa vi har!

2009-10-17 @ 11:18:45
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0