Remember M, remember E, put them together and remember ME..

Fortfarande ganska depp över vad jag fick reda på igår, vi kom fram till några possitiva saker. Så nu känns det faktiskt lite bättre. ''En häst är som en diamant för kvinnan'' Så himla rätt, så himla sant! LOVE U HORSE!!!

Ska möta upp Hanna klockan 15:00 på söder station, vi ska äta på BURGER KING innan vi ska börja jobba. Vi måste ju äta middag liksom då blir ju bk helt perfekt! FYFAN VAD JAG SKA ÄTA! ÄLSKAR FETTIG MAT, DET SKA BLI SÅ JÄVLA UNDERBART! (Ja, jag tränar, och eftersom att jag tränar så får jag äta vad fan jag vill!) Förresten så är faktiskt bk den BÄSTA hamburgar kedjan in the whole fucking world! Den som säger annat har inte blivit bemött av bk's port till himlen!

Som sagt så ska jag prov jobba idag. Det ska bli så jäkla kul och spännande. Jag ser verkligen fram emot det här!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas det gick riktigt jävla bra med fisk-jobbet! ;)

2009-10-06 @ 21:45:48
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Madde

Det gjorde det faktiskt! :D Jag ska jobba imorgon också! (Jag tror att jag kommer få stanna där faktiskt! :D )

2009-10-06 @ 23:29:27
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0