Sailors Grave

Förstår inte hur jag kunde glömma att skriva att Sailors Grave öppnade i lördags, 3:e oktober. Jag som jobbade där och grejer! Det vart jävligt lyckat, det var fullsatt! Det var till och med fullsatt på uteserveringen så folket var tvungna att sätta sig på Ceasar's ute servering och förflytta sig in dit. Förstår ni då hur jävla mycket folk det var?!
Jag jobbade som plockare. Jag plockade alltså bort era slämmiga glas, jag torkade upp det som ni hade spillt för att ni var så jävla fulla eller bara klantiga, jag fick gå och tömma ask koppar bara för att ni väljer att dö i förtid, jag fick fylla på med glas för att ni drack något förjävla BRA! (Eller så skojade jag bara om allt det jag just skrev, fast jag gjorde det faktiskt..) Nu har jag tjänat in lite extra pengar väntar bara tills jag får lön!

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Jag ska sälja fisk i Stockholm! Det ska bli så jävla kul, jag kommer ju att få jobba med min vän Hanna som dessvärre är en galen Boråsare, men galen är bra! Det kan ju inte bli bättre! Fiskade en hel del när jag var liten tillsammans med min pappa och min storebror, så.. Lite kan jag nog allt om fisk. I värsta fall så får jag väl lära mig på nytt, men jag kan ju säga att jag har det i blodet och jag kommer kicka ass!
Med andra ord så börjar det att GÅ BRA NU!!! Det börjar årdna upp sig!

Kommentarer
Postat av: Natali

haha om du är fiskare måste du ju komma ner hit, pilka torsk och tjuvfiska ål hahah

2009-10-06 @ 00:21:47
URL: http://nataliz.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha men lätt! :D

2009-10-06 @ 13:03:19
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0