Shop

Var ner på stan en snabbis för att hitta present till min underbara mor som fyller år nu på torsdag! Nu är det bara en grej kvar att köpa, tror att hon kommer att bli happyface!

Conny (Johans far) har precis hängt klart foto tapeten som vi ska ha i sovrummet, det vart jävligt coolt må jag säga. Väldigt gothiskt och svart.. Jag gillar't!

Tröst shoppade lite till mig själv också. Handlade en vanilj perfym och brun hårfärg så att jag har någonting att göra nu när jag är sjuk, färga håret chockald brunt och dofta som den finaste vanilj blomman! Jag har iaf någonting att se framemot.. Hehe

Jag har feber och nu ska jag och karln laga mycket god mat, Klyftpotatis med fläskfilé!

Kommentarer
Postat av: Natali

Namen vadå för fototapet? POSTA BILD =D?

2009-10-14 @ 11:41:29
URL: http://nataliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0