Still counting..

Det är idag det händer. Det är idag våran lilla Jennie anländer till Sweden, Stockholm, Södertälje, Nykvarn! Det är idag Jennie kommer hem ifrån Barcelona. Jag kan tro att alla har saknat henne minst lika mycket som jag har gjort! Fast vänta nu.. Jag tror att jag har saknat henne mest utav alla! Äntligen kommer tjejen hem som har spenderat så mycket quality time med mig på min balkong. Nu behöver jag inte oroa mig över att hon inte ska komma hem snart, för idag klockan 18:00 så säger det BOOM och hon är plötsligt hemma! Jag får dock vänta en dag till.. Så I'm still counting.. One day left! <3

Jennie på min balkong med mat och kaffe, SOM VANLIGT! Så som det brukar vara, och så som det ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0