HARMONICA

Mina öron har bedövats av de finaste toner av Bob Dylan, med eller utan munspel. Jag har alltid sedan barnsben varit extra imponerad av människor som kan spela detta förbaskade coola instrument. Jag menar hur jävla coolt är inte detta?! Harmonica + Beatbox: Final Cut Alltså jag måste springa till närmsta musik affär och införskaffa mig ett munspel, och det är NU!!! vi kommer sitta uppe hela nätterna jag och munspelet, vi kommer bli ett. Fyfan vad coolt!
(Att jag måste lära mig att beatboxa så där på köpet är ju faktiskt en helt annan historia.. Men jag kan börja med att säga: Pissa-På-Katten, Pissa-På-Katten, Pissa-På-Katten......)

Kommentarer
Postat av: dannie

Haha ja. Jag är faktiskt lite besviken att jag inte for med dem! Men men.. Det blir ju så mycket som man vill ha då man är där!

2010-02-05 @ 13:10:16
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0