And youre heart is cold as ice

Har bokstavligt talat jobbat röven av mig idag. Fast i och för sig så är ju det jävligt bra. Att få mindre röv alltså. Man känner verkligen att man lever efter en dag på jobbet. Jag menar det inte på ett jobbigt sätt, utan på ett bra sätt. Det känns så skönt att hela kroppen gjort av med all den energi som kroppen har lagrat upp under sömnen. Lite som ett batteri. Tar det slut så laddar man upp det igen.

Det vart dock ingen vila efter jobbet. Det var bara att ta en raggar dusch och sätta på det ryska sminket. Hehe, schysst kombination liksom. Anyways så var jag på avskedsmiddag för min kusin Veronica som jag skrev om här igår. (För att refrescha upp era minnen: Min kusin Veronica kommer att vara volontär sångare i 6 månader med Up The People) Kan säga att den där bruden är grym i köket! Hon liksom slänger på sig förklädet och sätter kock mössan på sned, det liksom vattnades i munnen bara av självaste doften och bara av att få glo på maten som låg upplagt så fint. Man ville knappt röra det för att inte förstöra något. Men å andra sidan så måste ju kroppen få i sig föda, och jag kan lova att det var välbehöligt för min magsäck som var som ett enda stort eko efter en dags hårt slit på jobbet. Den liksom skrek, det till och med ekade lite grann..

Det var verkligen top notch från början till slut och det var faktiskt ok att jag kom hem klockan 23:00, må säga att det är en ganska skaplig tid för mig med tanke på att jag ska jobba hela dagen imorgon också.. Och då börjar vi om på ruta ett igen då..

Jag vill passa på att tacka min kusin Veronica för en underbart fin och rolig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Tack gumman, det blev verkligen en bra kväll! Haha du får mig att låta som värsta mästerkocken, I like ;)

Åh jag kommer sakna dig! <3

2010-01-06 @ 02:14:38
URL: http://widelife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack själv hjärtat! Synd att jag jobbade bara och inte kunde följa med ut och dansa! Haha men du är ju en mästerkock! Det var verkligen så himla gott! Tack ännu en gång för en fin kväll! Kommer att sakna dig! Ta hand om dig! <3

2010-01-06 @ 10:22:25
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0