Carolina Gynning <3

Jag har precis påbörjat Carolina Gynning's första bok, Ego Girl! Jag blir alldeles förstummad när jag läser högt inne i mitt huvud. Än så länge har ögonen ramlat förbi varje rad och nått till det 4:e kapitlet. Den här boken är alldeles fantastisk! Gråten ligger och lurar i halsen när jag läser om vilket destruktivt tonårs liv Carolina har gått igenom. Det får mina tankar att flyga runt i huvudet och minnas mina tonår..
Bokstavligt talat så skriker magsäcken efter lite föda just nu. Det är alltså dags att ställa sig vid spisen och ta fram 'kocken' i mig! Idag blir det veggo burgare som står på menyn tillsammans med en stor drös sallad på tallriken! (för att lyxa till det lite en slö eftermiddag..)

(Datumet på bilden är dock helt fel. 01-01-2010 tid 16:41!
vet inte riktigt hur det har kunnat blivit så fel? Haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0