down with the sickness

IGÅR:
Jag får alltid lite ångest när jag inte har skrivit på en hel dag.. Men det var fan mer än ok att jag faktiskt inte skrev igår. Jag låg hela jävla dagen i soffan hemma hos mor&far helt total däckad. Jag låg total däckad i vinter kräk sjukan och hög feber. Så ja, min dag gick ut på att spy, inte äta någonting över huvudtaget och inte kunna sova. Klockan 02:00 somnade jag inatt. Helt utslagen. På ett dygn så åt jag alltså ingenting och drack endast fyra stycken mini mini klunkar coca cola. Jag fick ont i nacken och ont i ryggen. Fattar inte riktigt grejen över det där med ont i nacken och ont i ryggen, jag får alltid ont på just dessa ställen när jag blir sjuk.
 
IDAG: Vaknar cirka 11:30 och känner mig konstig i huvudet. Huvudet hänger inte riktigt med. Jag går upp för trappan och där står min mor i köket och lagar middag som hon skall ta med sig till jobbet. Jag gör i ordning en knäckebröds macka i hopp om att kanske få i sig någonting i denna tomma mage. Gissa vad? Jag lyckades äta ett knäkebröd med ytters lite smör på och dricka några klunkar mjölk. Vilken befrielse!

JUST NU: Ja, just jävla nu sitter jag mest och hoppas på att min mage skall behålla min föda, delvis mitt knäckebröd. Jag vill verkligen inte spy. Jag HATAR att spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0