SCORPIONS

Blev otroligt jävla glad idag när jag såg på text TV att Scorpions kickar nya riff i studion och kör sin sista platta. Det betyder alltså med andra ord att Scorpions kommer att köra en TURNE! En turne för sista gången, med några nya dängor. Men jag är dock inte så jävla glad över att dem väljer att gå i ''pension'' efter deras sista platta och turnering. Men vad fan, dem har ju blivit mer och mer gråhåriga för var eviga år som har blåst förbi med vinden så jag antar att man får ha lite förståelse. Jag kan ju bara säga att jag ska vara där, på deras sista turne.
Det blir alltså första och sista gången jag ser dem i så fall. Förjävla bra gubbar det där! <3

Kommentarer
Postat av: Michael Callert Salenius

Tycker att de var bra fram till 1990. Efter 90 så är det bara Unbreakable och Humanity: Hour I som får godkänt betyg.

2010-01-25 @ 21:29:28
URL: http://www.maidenscandinavia.com
Postat av: Michaela

Fan vad gött! Som man vill se!



Haha säg till om du får biljett, jag hoppas själv på att få en haha :D

2010-01-25 @ 23:14:57
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0