TVÅ BÄSTIS HJÄRTAN BLIR TILL ETT

Lyckliga bästisar när vi var och såg Bob Dylan tillsammans.
Jag tror jag aldrig har sett dig så himla glad och lycklig.
Jag vet liksom inte riktigt vad det är som pågår i våra små världar just nu.
Men en sak ska du ha jävligt klart för dig min vän,
du ska inte gå någonstans och inte jag heller för den delen.
Du sitter för all jävla framtid inristad i min hud på höger arm och för all jävla framtid i mitt <3.
Jag skriver det här så att vi kanske blir lite påminda om att vi aldrig får glömma bort varandra.
Jag saknar dig så otroligt mycket. Bara så att du vet...

Kommentarer
Postat av: dannie

Men lätt! Kommer bli så jävla kuuuul! :D Sist jag såg Maiden så söp vi så mycket att jag kommer inte ihåg vad som hände! SÅ OVÄRT! Haha! :D



Tror jag blir supersnyggt! När tror du tatueringen blir av? :)

2010-01-21 @ 16:56:11
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

aaw, sött inlägg :)

2010-01-22 @ 09:41:06
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: VERN

hahaha vilken jävla bild!

2010-01-23 @ 22:41:32
Postat av: VERN

<3<3<3

2010-01-23 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0